mycket läsning, precis vad ni vill ha!

hej alla sötnosar!
i onsdags så blev det utgång för att fira tessan. åhh fyfan vilken utgång det blev asså. jag var ju helt galen. först en hel vin tetra påvägen in sen en och annan drink och lite cider där inne. blev nog rätt glad i hatten om man säger så. dansade som en maniac! men det var helt grymt. träffade en och annan man kände vilket också var kul. ramlade på dansgolvet två gånger, vilket var lite pinsamt, men det tyckte jag inte alls för stunden så de va ba att köra vidare ;) galen hemresa med camilla och terese också. haha vi var helt sjuka när vi hade gått av bussen. kommer inte riktigt ihåg alla konstigheter som kom ut ur våra munnar, men det kanske är bäst så. camilla tog massa bilder, så dem kanske kommer upp senare om ni har tur :)

och igår hade jag lovat min älskade lillebror en heldag på playan. även fast jag kom hem halv 5 och sov till klockan 8 så drog vi ner. snacka om snäll storasyster jag är? bakis som fan liksom. trodde jag skulle spy varje steg jag tog. drog in på konsum och köpte med oss massa riskakor och läsk. kände mig fett rik. ahaha! sen ner till badet. det stekte på bra kan jag säga. och vid halv fyra tiden när älsklingen hade slutat jobbet så kom han ner och tog ett dopp med mig också. mys! sen skjusade vid hem plutten och drog vidare till chrippa. där tog vi det mest lugnt. lagade våran grymma köttfärssås och degade framför tvn. på kvällen gick jag ut en sväng för att träffa julia, inte träffats på jätte länge så det var skit kul. köpte glass och cola och snackade om allt möjligt. sen drog jag hem till min man igen och sov!

två lyckade dagar och idag känner jag att jag är på riktigt bra humör :) är inte sådär jätte ledsen för att det är lite halvtaskigt väder eftersom jag har spenderat mycket av min tid ute i solen de senaste dagarna, och redan är helt sönder bränd för den delen. så kanske behövde en liten paus från solen helt enkelt. förlåt solen, det är inte du, det är jag! hahahah ok, fyfaan va tråkig jag är xD

nu ska jag iaf kolla runt vad som händer och sker denna dag, PUSS!