i got it!

hej alla sötnosar!
dagen började med att jag och min babe gick ut och spelade fotboll och körde 21an. sen drog vi till kista och shoppade lite. efter det blev det donken sen kollade vi på en gryyyym film innan jag fortsatte hemåt. fick säkert 5 myggbett på vägen, usch usch usch..

och angående arbetsintervjun igår:
påvägen dit var jag gryyymt nervös. när jag kom fram var det två andra som också skulle provringa. så vi gick in i ett rum och sen visade våran ''handledare'' hur man skulle göra. han ringde ett samtal sen var det våran tur att prova. mitt hjärta dunkade i 180 tills personen på andra linjen svarade, då var det lugnt. Claes som våran handledare heter kommer ringa upp på tisdag, då vi kommer få komma på återbesök och prata arbetstider osv. ååååh im happy happy! mitt första jobb :D och telefonförsäljare tror jag passar mig perfekt, jag har det där i mig liksom. plus att jag älskar att prata med nya människor! så jag ser fram emot det, verkligen!