läs och njut!

hej alla sötnosar!
idag känner jag att jag har mycket att dela med mig av till er! kan börja med att säga att jag älskar solen så otroligt mycket. om man bortser från min bränna. den är cruel asså. jag är helt sönderbränd. kan knappt ha på mig bh. menmen, jag ska inte klaga. har väntat på solen sååå länge. och samma väder ska det vara resten av veckan har jag hört *glädjetårar*
igår spenderades, som ni kanske förstår, hela dagen ute i solen. med camilla, jennie och bea. vi var allmänt störda, sjöng, snackade minnen osv. hur nice som helst! och på fredag har vi spikat en heldag på stranden med fotboll, musik, sololja och en god sallad. från 10 till 5. kommer bli underbart! :)
en annan sak som jag bara mååååste dela med mig av,,, åååååhhh :D jag har ju nästan gett upp hoppet angående mitt jobb (telefonförsäljare) eller aa, vi ber om bidrag till cancer och allergiforskning. även fast jag har sålt varje gång så har mitt humör totalförstörts varje gång jag åker hem därifrån. eftersom man måste ta så jääääävla mycket skit. och så måste man sitta och vara trevlig heeela tiden, fast någon ber än att dra åt helvete. nästan så jag har lust att skrika tillbaka HÅÅÅÅÅÅLKÄFTEN KÄÄRRINGJÄVEL. meeen, det får man ju såklart inte. så jaa, vart var vi, hoppet var nästan i botten, men igår. sålde jag för 900 kr. NIOHUNDRA KRONOR. och det är mycket! de flesta lyckas sälja för typ 200 kr per dag. så jag hoppade på moln hela vägen hem var så jääävla glad! inte en enda otrevlig pratade jag med heller. ååh, från att älska till att hata. men det är väl så. vissa dagar går skit dåligt och andra dagar går jätte bra :) nu har min motivation höjts otroligt mycket iaf, vilket glädjer mig grymt mycket!
nått mer jag kan passa på att berätta är att chrippa är iväg på uppkörning nu. han har varit såååå nervös och jag håller tummarna för min älskling nu! jag vet hur grymt besviken han skulle bli om han faila. MEN jag har inte en enda tanke på att han skulle misslyckas. för han är lika bra som min pappa på att köra bil liksom, haha ne men ni förstår. han kör som att han hade haft körkort i flera år. såå ja, han borde klara det. och då har mamma och pappa lovat att bjuda på middag och jag har lovat att baka en biltårta! hihi. nu väntar jag bara spänt på ett samtal som jag kommer få om ungefär 1 timme drygt. fyfan, är skit nervös redan nu. jag uppdaterar senare hur det gick iaf. jag hoppas ni håller tummarna ni med! :D PUSS!