läs och njut!

hej alla sötnosar!
förlåt. har tagit en liten bloggpaus, inte medvetet. har bara blivit så. sjukt roligt att folk fortfarande läser, och kommenterar och vill att jag ska fortsätta uppdatera. love u all! :D
mina senaste dagar har varit nice. hela förra veckan tog jag det mest lugnt. mys med älsklingen på kvällarna, jobb på dagarna. och det gick bra! jag lyckades sälja för 550 kr första dagen vilket va skit bra. så jävla stolt över mig själv hihi! ååååhh känns som det här kommer bli ett långt inlägg. but i know u like it!
i helgen har jag varit med min älsklingkille, såklart. får inte nog av honom :) och i lördags hade jag en liten fest här hemma eftersom mamma o pappa var borta på kryssning. kom massa trevligt folk! jag var full och glad. sjöng singstar som en galning. badade badkar med nyberg senare på natten. hahaha aa helt crazy. vaknade tidigt morgonen efter och stekte bacon och ägg till alla. förstår inte hur jag alltid kan vara så pigg dagen efter jag har druckit? menmen, jag klagar inte.
jag och chrippa har bokat resa också, till spanien :D:D wooho. våran andra resa, kommer bli helt awesome. vi var ju i tunisien förra sommaren, inte det bästa hotellet och underhållningen, men vi hade det jätte bra iallafall! nu blir det ett 5 stjärnigt hotell, top 2 av 63 i hela puerto rico! längtar sååå mycket. sen håller han på med körkort ode nu ju, och det börjar verkligen dra ihop sig nu. så när det är kirrat så drar vi en helg till göteborg och sover på hotell och går på liseberg. kommer bli awesome det med :D längtar ihjäl mig! :D