lycklig tjej

hej alla sötnosar!
har haft världens bästa dag! började med kallhällsbadet med älsklingen. ''hoppa i inom tio sekunder och du får en hundring!'' fattig som jag e så hoppade jag självklart i! haha svinkallt men fan va uppfriskande. efter det mötte jag hanna, vi satt och snacka rätt länge om allt mellan himmel och jord. kändes sjukt bra. efter det var det direkt hem o byta om sen möta tessi och dra in till stan, där mötte vi en tjej som heter amanda. satt och snacka och käka i kungsan. sen när vi kom hem mötte jag oliwia. likaså där satt vi och snackade hur länge som helst om allt möjligt. så jävla skönt! har saknat mina tjejer så mycket. precis som det var igår vi pratade med varandra. sjukt ♥
lite senare fick jag skjus av pappa till chrippa. vi kollade big brother finalen och jag var heeelt hype!! låg och apploderade och sjöng. fyyyfan va grym final asså. sjukt att man har följt dom här personerna så himla länge. känns nästan som man känner dom fan! ville att martin skulle vinna men helt okej att simon vann, hade peter vunnit hade jag blivit lite sur. men simon e ju så jävla go!!
nu ska jag gå och sussa brevid min babyyy, imorgon firar vi 1 år! :) kan ni fatta? ett heeelt år. sen är det 5 dagar kvar till 18årsdag och sommarlov. siiiick man! im happy happy :D

inte varit såhär glad på sjuuukt länge!