my birthdayy

hej alla sötnosar!
min födelsedag var den bästa någonsin, tänkte berätta för er, från början till slut :D

vaknade av fin födelsedagssång av familjen, fick öppna paket och god frukost. sen åkte jag mot skolan, avslutningskonsert och födelsedagssång där med. sen åkte jag terese och hanna med leos snygga cab till kallhällscentrum där vi satt på pizzerian och snackade ett tag. linus kikade förbi en sväng också. sen drog vi alla hem åt varsitt håll. jag började fixa lite hemma, hjälpte mamma och pappa bära varor och öl osv. sen droppade folket in vid 6 tiden. blev mat, skålning, sång, fika och presentöppning. jag blev sååååå otroligt nöjd med mina saker: kläder, mina älsklingsskor som jag önskade mig, 500 hit och dit av allihopa som tillslut blev 4000 kr (en braaaa start på utlandskassan), massa smycken. seeen av terese hanna och oliwia fick jag en kryssning :D wooooho! som vi ska dra på när ollibollie också fyllt år såklart! oooom vi ska dansa sönder hela natten, fyfan :D och av älsklingen fick jag, ett linne och en jätte fin spetsklänning, ett jätte fint smyckeskrin, en flaska smultronvin och en helg i göteborg med hotell och liseberg. omg omg omg ! ooom jag blev glad :D av chrille och julle fick jag 2 biljetter till Europe och Takida. woop woop! :D:D asså ni hör ju själva.. jag kunde inte bli mer nöjd asså! heeelt underbart :D sen satt vi allihopa o snacka osv, drack lite, käka tårta. sen vare dags för mig att fortsätta utåt. tog tåget in till stan med emelie, stolle och hanna. sen i stan mötte vi oskar och några från klassen. vi drog till entourage och vid elva tiden droppade drickan in, 25 cider, 20 öl, rosé vin, drinkar, heeerregud! oskars överraskning var ju inte lite nice :D tack igen gubben! jag behövde inte lägga ett enda öre på dricka under hela kvällen ;o dansade och hade det skitkul. blev galet trött i slutet, hade ju varit vaken sen 5 och hållt igång hela dagen så inte så konstigt. tog nattbussen hem med hanna o simon och däckade i sängen vid halv 5. fyfan ! HAHA. men helt underbar dag iaf, tack alla som var med och gjorde den så grym som den blev! loveu all! bilder osv på alla saker kommer senare. PUSS!