bara för att

Senaste:

Personen du pratade med i telefonen? pappa
Personen du fick ett SMS av? jennie
Låten du lyssnade på? jessie J - who you are
Som du åt? knäckemacka
Som du drack? vatten
Filmen du såg? nån film igår som jag somnade till


Antingen eller

Långa eller korta förhållanden? långa
Puss eller hångel? jag är en kyssmänniska, haha!
Singel eller förhållande? förhållande
Fest eller hemmakväll med familj? fest
Vänner eller flickvän/pojkvän? både och
Dator eller TV? dator

Under den senaste veckan har jag:

1.Varit full?
yes
2.Snusat? yes
3.Rökt? yes
4.Hållit någon i handen? yes
5.Hånglat? yes
6.Haft sex? yes


Just nu:

Vem saknar du? danne och alla fina släktingar uppe i himlen
Vem är du kär i? min pojkvän
Vem tänker du på? ingen speciell förtillfället
Hur känner du dig? vet inte faktikst, lite smått trött
Vad vill du helst göra? åka utomlands!!
Vart vill du vara? thailand!

Kryssa i:

Kär? ja (x) nej ( )
Singel? ja ( )  nej (x)


Avsluta meningarna:

Senaste kyssen.. hejdå kyss innan chrippa drog till sin pappa
Första gången jag var full.. var jag en 13 årig snorunge
Jag vill.. kunna sjunga som Jessie J!
För två dagar sen.. gjorde jag inget speciellt
I natt ska jag.. sova
I morgon.. är det praktik och träning på schemat!