funderingar

hej alla sötnosar!
oj vad läsarna har stigit idag. alltid kul med lite fler läsare! ibland undrar jag vilka det egentligen är som läser min blogg. alltså stammisarna så att säga. vet ju en del, men inte alla. aja, kul att det jag skriver intresserar en del iallafall :) fast mest skriver jag ju för min egen del såklart. jag älskar att kolla tillbaka i arkivet och se hur man har förändrats både till sättet och utseendet. tror jag kommer fortfsätta blogga många år. eller så tröttnar jag när jag blir äldre, men då kommer bloggen fortf finnas kvar. fatta att vara 30 år och kolla tillbaka på texter och bilder man la upp när man va en 14 årig liten fjortis. haha fan va man skulle garva!

sitter och lyssnar musik. lillebror ligger och sover, mamma och pappa är ute och festar och syrran har jag ingen koll på. men jag har min söta lilla alice iallafall som är lika pigg och sprallig som vanligt. men fan va trött jag börjar bli. ska nog sussa snart. imorn blire kolla på lillebrors första fotbollsmatch, åka till jakan och kolla om man hittar nått snyggt och självklart träna! som det har blivit lite dåligt med de senaste 3 dagarna..

och imorgon ska jag vara bättre på uppdateringsfronten! i promise!

PUSS&GODNATT!