gotta have

Saker som måste köpas när pengarna kommer:

1. Ny foundation.
nu är jag trött på HM skiten, blir bara fläckig hela tiden. plus att man får mycket finare färg i ansiktet när man använder tex loreal. så ja, jag ska börja lägga lite mer pengar på smink. det är det ju lätt värt istället för att gå runt som en prickigkorv.

2. Vanliga svarta tights.
gud va trött jag är på tights som bara går sönder hela tiden. nu är det dags att köpa ett par nya igen -.-


3. Tygskor
även fast jag redan har 2 par så tror jag nog att jag kommer inskaffa mig ett par till. dem kostar ju bara 99 så man kan inte riktigt kalla det för slös heller. bra att ha lite olika färger också nu när våren kommer!

4. En liten present till Jennie
kan inte skriva ut det här eftersom sötnöten läser min blogg. hon fyller ju nämligen år den 2 april. blir inget stort men en liten till present kommer nästa månad. spännande va jennan?!



sen kan jag ju säga att jag inte kommer ha råd med något mer på hela månaden. buuhu :/ nej men jag ska nämligen börja lägga undan 650 kr varje månad och försöka få ihop lite pengar till sommaren så jag kommer iväg utomlands med min babe! skulle ju vara väldigt tråkigt att inte komma iväg! så ja, jag får vara sparsam det senaste månaderna!

1 Jennie:

skriven

jag kommer inte ta emot någon present av dig så de sååååå!!!!!