think before you act

roligt att veta att folk blir glada när man uppdaterar. därför får jag in ett inlägg till här! saknar min söta sarris här i skolan annars är allt som vanligt. blev god lunch med tjejorna. köttfärsbiff, potatis, brunsås och lingonsylt. mums!
nu sitter vi på info&layout och går igenom vad vi ska kunna till provet men jag skriver av nån senare bara. peeerfa! sen slutar jag egentligen, men måste vänta en timme för jag har utvecklingssamtal vid 4 tiden. har redan haft mitt men självklart måste jag ha ett till. jaja.


hann inte ens skriva klart inlägget så jag fortsätter här. blev utslängd från lektionen nämligen. satt och höll på med annat. korkad tjej iknow! men det vi gick igenom kan jag redan eftersom jag precis har lämnat in hundra uppgifter som ser exakt likadana ut. menmen, dum tjej iallafall. ibland gör jag saker och tänker efter. borde kanske börja tänka innan istället. hmmm..

aja, snart kommer mamma sen äre utvecklingssamtal. & nu fick kakan ännu en grej att ta upp på mötet. kul liv..