goodmorning sunshines!

godmorgon alla sötnosar!
älsklingen gick till jobbet för ett tag sen och jag pallade inte somna om efter det eftersom jag vet hur sjukt jävla svårt jag skulle ha att gå upp då. så japp, nu är jag vaken! kommer ha god tid att fixa mig på, nice! hatar stress. usch.

igår var min fina jennie pennie här, vi fixade klart vårt sommarcollage till venesagen (stavning) som är idag. sen var det dags för min lillebror att dansa i skolan, åååh alla var så söta! och duktiga. min lilla pluttis e ju bara för skön asså. HAHA , ska se om nån kan hjälpa mig lägga in på youtube sen så lovar jag att lägga upp video. sen mötte jag chrippa sen drog vi hem till mig, satt vid varsin data och plugga tills det var dags att sussa.

har haft ont i huvet hela morgonen, hoppas det avtar snart. buuhu stackars mig annars :'/ PUSS!