hello, its me again

hej alla sötnosar!
så fort man slutar uppdatera sjunker läsarna, men så fort man har en bra bloggdag så höjs dom lika mycket igen. kul! :) nu ska jag bli bättre på uppdateringsfronten! promise. varje litet mellanrum jag får kommer gå till min blogg och ALLA mina tusentals fina läsare ;)

har jävligt mycket plugg nu på sluttampen. kanske kommer få gå om.. vilket skulle vara ett rent helvete för mig. jag älskar min klass, aa de flesta av dem iaf (; så att börja i en ny klass och inte få ta stundenten med mina sötnosar nästa år skulle suga hästpung. det får INTE hända! därför är det grymt bra att vi har studiedag idag! ska plugga historia nu sen kommer fina jennie hit och då ska vi göra klart vårat sommar collage. yuppyupp! nu måste jag sätta igång för att få saker och ting gjort. PUSS!

bilder har jag iaf tagit de 3 senaste dagarna! enjoy

min grymma gratäng jag gjorde iförregår (y)

påväg till schoolann

engelska uppgift. (fick bara G i slutbetyg i engelska, förbannad tjej..)

killen som leker lite för mycket

sweet mikaela

galen denisse