kärlek

lyssnar på alla eminems gamla låtar. kommer ihåg i 3an när jag hade köpt eminems singel, jag tog med mig den till skolan och fröken spelade upp den för klassen. i 5an, när man gick runt med eminem pannband och sen när jag och yasse trodde vi hade vunnit eminem biljetter när vi ringde in till nått radio program, vi var första 5 samtalet och skrek och grät när dom sa att vi hade vunnit, visade sig att vi ''bara'' hade vunnit ett par Jay z skor, vi blev grymt besvikna. hämtade aldrig ens ut skorna.

och nu, fortfarande efter alla dessa år är han lika grym. hiphopens kung om jag får säga det själv. kommer han till sverige ska jag köpa biljetterna utan att tveka en sekund! fatta att se han live, jag skulle dö.

1 SARIS:

skriven

jay z skor!??!?1 FETT GRYMT HALLÅ!!!

2 yasmine

skriven

hhahah underbara eminemminnen! ;)