lever i kaos förtillfället

asså herreherregud.. synd som fan att min mobil är såld och jag inte har nån vettig kamera att fota med. det har varit total kaos! jag har hållt på i 3 timmar nu! 3 fucking timmar! 5 fulla påsar, väskor, plattång, underkläder, en hylla, aaa u name it! förstår inte hur jag kunnat ha sååå mycket skiiit i mitt rum!
men jag har panik, för nu vill jag ju bara fortsätta med kläderna, även fast jag rensade garderoben för inte länge sen alls så vill jag iallafall fixa snyggt, det är kläder öööverallt just nu. eftersom jag nyss bodde hos chrippa ett tag så står det flera stora påsar fulla med kläder i mitt rum som jag inte pallat packa upp ännu, och jag har ingen jävla aning alls om hur de ska få plats i mina redan överfulla garderober. men jag får paaaniiiik! det ser förjävligt ut.. jag vill bara ta tag i det nu. blir alltid så,, när jag väl börjar så kan jag inte sluta. menmen. jag måste ju plugga också så jag får fortsätta nån annan dag helt enkelt. och återigen, SYYND att jag inte har kamera så kunde jag visat allt så ni forstod vilket kaos jag lever i och vilket kaos jag har hållt på med nu i flera timmar. men jag måste fan ge mig själv cred. mycket skit har plockats bort. tummen upp för mig!
nu måste jag plugga sen sova, PUSS!