min helg

hej alla sötnosar!
har bara mysit hela helgen, shoppat lite, kollat filmer, varit iväg på några turer, kollat pluttens fotbolls match, myst med världens sötaste kattungar. och nyss kom jag hem, stack förbi konsum först och köpte en Almond daim tårta för att fika lite när fina mamsen kommer hem. det är ju trots allt morsdag :) en chokladask och en sten som det står I love you på ska hon få också.
och igår fyllde världens bästa lärare karin (även kallad kakan) år, så hon ska få en påse bilar och örhängen av mig, då blir jag ännu mer hennes favoritelev än vad jag redan är ;) hhiihih.
åh, så skönt att vara hemma i sitt egna rum. dock får jag inte sova här inatt eftersom min käre morbror är på besök och har stulit mitt rum. så jag får sova i syrrans rum eftersom hon inte sover hemma. så det funkar helt utmärkt. mamma och morbror steve har varit iväg på hästtrav på solvalla hela dagen så när dom kommer hem bjuder lisen på tårta. dock får jag bara sitta och vara sällskap o kolla på när alla andra äter, eftersom jag är nyttig. HAHA hårda tider! men man vill ju inte rulla ner till stranden i sommar liksom... vilket man kanske kommer göra ändå, men inte lika mycket iaf! (y) nu bjussar jag på lite bilder, bussig som jag e! enjoy!




stötte på en läsare i skolan som ville att jag skulle skriva autograf,
&vad gör jag inte för mina underbara läsare? ;)


världens sötaste lilla teddy!

till fina mammsen :)