möte, plugg

hej alla sötnosar!
hade möte idag i skolan med mamma och pappa om min skolgång och om de tror att jag kommer bli uppflyttad till årsk 3 eller inte. fan va glad jag blev att kakan lät så himla positiv, helt underbart! det lät mer som att jag kommer få bli uppflyttad än nerflyttad. men självklart krävs det massa jobb från min sida då också. och det är jag villig att ge! aldrig att jag går om ett år.. never ever.

så efter ett bra möte fick jag skjus till centrum där jag mötte chrippa och hans mamma (som lovade mig en liten present om jag gjorde min historia uppgift idag, vilket jag nyss gjorde klart!) hon sa att hon visste precis vad hon skulle köpa. iiiiiihh! :D spännande! vilken underbar svärmor man har, hihi. började såklart plugga i absolut sista minuten som vanligt. men känns otroligt skönt att ha det gjort. nu ska jag krypa ner brevid min älskling och sussa sött. imorgon är det skola, sen ska jag och sarris iväg på lite shopping. efter det väntar en lång och skön helg! PUSS!