some real good info

hej alla sötnosar!
nu har jag ingen mobil förtillfället. skickade iväg min idag, buuhu. hoppas jag har pengar till en ny bättre inom kort! Sony Ericson ska det vara då, yuppyupp.

har plågat mig själv med att börja rensa bland mina miljontals smycket. så nu kan jag ju inte sluta! kommer rensa bland papper, kläder, skor, bh:ar, rubbet! kommer hålla på hela natten. men jag älskar när man är klar och allt är i ordning. mmm kärlek! sen när jag e klar med all rensning har jag massa plugg också, mindre kul..

och imorn flyttar jag och baby till jakan, vi ska få bo i chrippas pappas lägenhet över helgen med chrippas lillebror och deras hund. sen har dom ett gemensamt gym där också, åååh va nice! blir träna, gå ut med hunden, laga mat och mysa med massa filmer. får se om man kan tvinga ut killarna på lite solning också. det ska ju bli galet nice väder i helgen! awsome! :) nu ska jag fortsätta med min monsterstädning, ser ut som kaos vart jag än vrider huvet. PUSS!


ååh en bild på mig och lilla kattungen :) nu är dom lite större och kan både gå och titta. tänk när dom blir ännu större och springer runt och busar. kommer kära ner mig totalt!