trött på mig själv

hej alla sötnosar!
kom precis hem. gick bra i skolan. hade det hur kul som helst på idrotten med sara josé och lukas. även fast dom skrämde oss lite HAHA. läskiga killar dedääär. blev både pungslag och brottningsmatch.
sen mötte jag upp söta mamma på bussen så vi åkte till centrum och handla lite oså, sen kom vi nyss hem. jag står för matlagningen idag hih, det blir god köttfärs\makaroni gratäng typ. yummii! sen blir det plugga plugga plugga. måste verkligen kämpa på nu, även fast det är svårt.
förstår inte vad det är som kan vara så svårt. men min ansvarighet ligger på botten, även fast jag vet att jag MÅSTE plugga så kommer andra saker före ALLTID. även fast jag vet att jag kan gå om så lämnar jag det viktigaste efter hela tiden. så jävla TRÖTT på mig själv asså. suck..