yeeeees ely is baaack!

hej alla sötnosar!
bered er på ett LÅNGT inlägg. vet att jag har varit keff men har inte haft tid lust eller ork att blogga de här senaste dagarna. men nu kommer det ett extra långt inlägg bara för att gottgöra er sötnosar som fortfarande klickar in här!

i lördags (valborg) så hade jag inga alls planer på att dricka, inte efter senast.. så istället var jag med min älsklings kille. vi åkte hem till mig och lagade huuur god köttfärssås som helst! även fast vi hade i 8 vitlöksklyftor för mycket så blev det grymt. efter det duschade vi och fixade oss snabbt sen tog vi tåg och buss mot kista. blev biomys. Thor kollade vi på. jätte bra. rekommenderar verkligen! på hemvägen var vi båda hur trötta som helst, somnade direkt när vi kom hem till chrippa. mycket lyckad kväll!


i söndags vaknade jag utvilad och glad. varken ångest eller bakfull. grymt! vi cyklade ner och käkade donken, beställde en bigmac för typ första gången i mitt liv (?) gottgott. sen cyklade vi hem, kollade lite film oså sen drog vi med chrippas mamma till willys och storhandla. hur kul som helst! fick sitta i kundvagnen ett tag, hade tävling om vem som hämtade creme freach först osv. roligaste mathandlingen någonsin! det är bra att man har barnasinnet kvar! efter det blev det matlagning, vi gjorde våran grymma köttfärssås igen, fast denna gång utan 8 extra vitlöksklyftor. till efterrätt blev det blåbärspaj och till bigbrother mös vi med kakor och chokladfingrar. och jag åt min älskade rostade majs! muuums!


igår var det skoldag som vanligt. skönt att träffa alla igen, diggar min klass mer och mer för varje dag! dock var inte min älsklings jennie där vilket sög lite! skoldagen flöt på som vanligt. gjorde idrottsprov som jag antagligen får mvg på! (tack aqve!!) sen precis när jag slutat så skriver chrippa att deras katt får kattungar. åååh jag blev helt överlycklig. hoppade av glädje! så jag blev upphämtad och drog dit direkt. två små sötnosar! har aldrig sett så små katter i hela mitt liv. lycka! tänk när dom blir lite större och börjar springa runt här. hihi, kommer vara mer med dom än med chrippa! sen blev det iallafall gym och hockey resten av kvällen!


och idag då. vad har hänt då.. vaknade, det första man ser är feta snöflingor. nästan så man måste gnugga ögonen för att förstå att det är sant. SNÖ?! I MAJ?! vafan äre här för skitland vi bor i. de senaste dagarna har det ju varit sommarvärme, glass och grillning. menmen.. det har nog redan smält bort sen kommer antagligen den härliga värmen tillbaka så småningom så det är ingenting att älta!
ska iallafall ta bussen till skolan alldeles strax och lunchdejta med micaela. så nu är sminkning högst upp på schemat. PUSS!
1 sara:

skriven

ÄNTLIGEN!!!! har varit inne på din blogg 100 ggr per dag minst.