går dag\kvällen

hejsan alla sötnosar!

åhhh har saknar att skriva här i bloggen! och alla er läsare och allt erat otroliga stöd. ja, det e ju inte alltid så lätt att vara storbloggare som ni kanske förstår ;) haha ok, jag ska ge mig.. klockan är mycket och jag börjar bli lite trött.

igår var familjen iallafall på johan och carolines (min kusin och hans tjejs) bröllopsfest. huuur kul som helst! började klockan 3 och slutade klockan 12. körde gärnet hela kvällen! massa släkt, blandannat brålanda gänget var där och massa trevligt folk. vi åt, dansade, drack, åt, dansade, drack, dansade, drack, dansade, drack. hahah ja ni förstår! dom hade tillochmed hyrt in en trubadur. aa vad ska man säga, kvällen var helt perfekt. blev nog lite glada i hatten allihopa. fan vi var ju nära på att dra till mp allihopa, INKLUSIVE min käre mor. jösses.... haha. jaja, lite roligt ska man väl få ha det ;) mindre roligt när man vaknade mitt i natten och mådde väldigt illa. toastolen var min bästavän ett tag framöver. haha! som sagt, lite roligt måste man få ha!