mucho update, only for you

hej alla sötnosar!
gårdagen var förjävlig. kändes som jag skulle gå sönder. bokstavligt talat. men mina älskade vänner pratade med mig, och självklart fick det mig att känna mig bättre. slutade gråta från stunden jag klev innan för tess dörr. det kallar jag kärlek, kärlek till så fina vänner som jag har. skulle aldrig klara mig utan er! ♥

på kvällen gick jag hem och åt lite pizza sen hämtade chrippa upp mig. vi duschade, lyssnade på musik, pratade och somnade. sen idag ringde klockan redan vid 6 eftersom jag chrippa och hans mamma skulle åka och hämta bilen som chrippa har köpt. så det blev tidig uppstigning. när vi kom in i verkstaden dog jag typ. föööör fin bil! myyygad, sen blev jag avsläppt vid skolan där jag mötte terese hanna och julia. sen vare dags för ''plugg''. jag hatar skolan.

 

och idag mina käre vänner så åker jag till småland med min familj :) mitt kusinbarn har nämligen dop imorgon, så kusiner och släktingar från dalarna ska också dit. ska bli riktigt kul. och jag som ääälskar bebisar, nu ska jag äntligen få träffa mitt lilla kusinbarn :') kommer förmodligen dö (a) nicolay heter han =)

senare mot kvällen fortsätter vi mot mammas bästavän, som jag har skrivit om förut. dom bor ju också i småland så det blir asnice. och eftersom hon har 4 barn i min ålder så blir det fet fest på lördagskvällen. så mig går det ingen nöd på ;) 400 kr mer lön än vad jag trodde också. awesome!!

ha en trevlig helg mina kära trogna underbara läsare, för det ska jag ha! PUSS!