nostalgi

gårkvällen började med öl och snack om gamla minnen hos terese. vilka minnen man har. med alla dessa underbara människor. speciellt med hanna oliwia och terese. järn gänget. fyron. vi mot världen.
va sjukt roligt vi hade! skulle göra allt, ALLT för att få spola tillbaka tiden. bara en vecka. vilken lycka det skulle vara. när allt var förbjudet, när allt fortfarande var spännande och busigt. när man slapp ha ångest för minsta lilla sak, när man inte brydde sig. när man bara körde sitt eget race och sket i resten. fyfan.. det var tider det! jag saknar det så sjukt mycket..

alla kvällar vid dagiset, vodka och multivitamin. standard. alla gånger man trotsade sin föräldrar och mådde skit dagen efter. bråk och utegångsförbud. chillkrök hemma hos tessi. ringa från mobilen och säga att man var hemma hos tessi och skulle gå och lägga sig när man egentligen var iväg på lokalfest. när man sa till mamma och pappa att man skulle ut på en jätte jätte tidig promenad när man egentligen drog på efterfest direkt när dom somna. alla människor man umgicks med. alla sommar kvällar. alla sne fyllor. alla sjuka saker man gjort. allt man ångrar. allt man vill ha tillbaka. man uppskattade det inte då, men fan vad jag vill ha det såhär igen!

tack tjejer för att ni har en sådan stor betydelse i mitt liv. och för att ni har hjälpt mig så mycket som ni har gjort. tror jag sa det alldeles för sällan, under peridoderna när jag var som värst. förstod inte då. men nu gör jag. tack. ni är bäst! jag älskar er! ♥