tankar och funderingar. mål och beslut.

hej alla sötnosar!
har haft en förjävlans dag kan jag säga. men allt löser sig till det bästa. jag ser hellre lösningar än problem. och jag kämpar hellre än ger upp. just nu mår jag bra. allt kan bara bli bättre känner jag just nu. tummen upp för det!

jag hatar skolan. jag älskar mina vänner. jag älskar min familj. jag älskar min pojkvän.

man ska vara så otroligt tacksam för det man har. och ta vara på allt som livet har gett en. det tänker jag börja göra nu. jag ska ta tag i allt. allt som jag gör på fel sätt och allt som jag kan göra bättre. och skolan är prio ett just nu. fan vad jag måste ligga i för att klara det här. och fan va jag måste sparka mig själv i arslet för att komma igång. och FAN vad det kommer vara värt det i slutändan.

tack för mig för idag. PUSS!