Trött tjej

Hej alla sötnosar!
Jag har aldrig haft så tråkigt som på tekniskamuseet idag. Usch och fy! Önskar jag hade stannat hemma. Men glad att jag drog iväg mitt arsle dit iaf, då slipper man frånvaro! :)
Blev upphämtad på stationen av babe sen drog vi och handla mat. Och nu ligger han i sitt rum och kollar dif match och jag ligger i vardagsrummet och kollar på nått nytt program 'Grimm' nånting. Har ioförsig inte hängt med nånting eftersom jag är FÖR beroende av min mobil. Haha! Men efter börjar "Revenge" och det verkar spännande så det ska jag försöka hänga med på iaf :) nu till det här nya och lite roliga i bloggen!

Dagens mat;
Frukost - Daino vanilj yoghurt med müsli.
Jätte gott!

Lunch - en STARK korv med bröd.
Visste ni förresten att stark mat ökar fettförbränningen?

Middag - min och chrippas goda köttfärssås med sallad vid sidan om.
Mumma!

Någonting jag också tänkte börja med, om jag nu kan.. Som jag har hört många som kör GI metod gör. Det är att ha en dag när man får äta vad man vill. Tex. Pizza eller hamburgare, eller ta en liten skål med chips eller vad som helst. För att belöna sig själv lite. Och för att det även kan bli lite tråkigt i längden och man lätt kan slinka tillbaka till gamla banorna igen. Och är man nyttig och sköter sig alla andra dagar i veckan så gör inte en gång så mycket!
Vet dock inte om jag skulle klara det. För kör jag och verkligen har bestämt mig så vägrar jag äta onyttigt. Men det man kan göra är ju kanske att belöna sig med lite lite pasta och ett glas läsk till istället. Man måste ju inte dra i sig en hel pizza liksom. Det kommer inte jag göra iaf. Usch nej! Hihi :) men nu babblar jag lite för mycket känner jag så vi hörs imorgon! PUSS!