update as never before

hej alla sötnosar!
tränar, bantar, har ångest för skolan. ja, mycket och inget händer i mitt liv just nu. i helgen var det mycket drama men har samtidigt inte haft så kul på jag vet inte hur länge! fyfan. men nu är det nyktert som gäller ett tag till. alkohol e ju inte det bästa kanske när man kör på GI? ;)

har fått jobb också! ska stå med fia på coop i jakan och verva medlemmar för 100 kr i timmen, helt ok? så vi sket i fiskkillen grejen, eftersom det bara är provisionsbaserad lön så var vi inte så tagg på det. sååååå ja, vi får se hur det går helt enkelt.

har precis kommit hem, slängt av mig jeansen och satt på mig mjukisar istället. så skönt! nu ska jag bara slappa i sängen framför tvn sen plugga plugga plugga. hur duktig är inte jag då om jag får fråga? och igår körde jag ett body pump pass med julia och linda. god GI middag hos jullan först. perfekt kväll! men nu känner jag att jag bara babblar och babblar (allt för din skull renato) så nu tänkte jag börja avrunda lite här! men vi hörs senare! PUSS!


mp i fredags med mina sötisar