Helgen

Världens bästa helg har jag haft! I fredags kom Anja (mammas bästis), hennes man Bosse och deras son Eric hit från Småland. Mamma pappa Anja och Bosse alltså.. Dom 4 tillsammans. Vilket jävla gäng. Ni vet när man bara klickar så jävla bra med människor. Dom är som skapade för varandra. Kan sitta 10 timmar och prata och asgarva konstant! Sånt älskar jag! Så i fredags var jag och krister först iväg och bowla. jätte mysigt! sen när vi kom hem så tog det bara 10 minuter sen kom anja och gänget. sen satt vi allihopa, och prata i flera timmar, drack öl, sjöng Singstar och hade det hur trevligt som helst. Sov hos Krister och vakna upp med alla kläder på. Haha! Sen drog jag hem på morgonen. Sen drog vi alla och kolla på Edvins innebandymatch, han gjorde btw mål! (Stolt storesyster) sen drog vi till centrum där det va vårmarknad. Kasta bollar i hinkar och käka glass. Sen drog vi hemåt och åt god middag. Sen drack vi lite öl och pratade sen tog jag taxi till bowlinghallen (igen) där jag mötte Krister Ogge och några av deras kompisar. Vi va där ett tag. Drack öl, bowla oså sen fortsatte vi till Emils och va där till stängning. Sen sov jag hos Krister. Kom hem vid 3 tiden. Satt och snacka med Anja Bosse mamma och pappa. Sen vid 5 tiden va det dags att säga hejdå för då skulle dom tillbaka till Småland. Sen vid 6 tiden åkte jag Tessi Krister och Ogge och käka på thairestaurangen i jakan. Hur mysigt som helst! Efter det fick jag och Tessi testa övningsköra lite med Kristers bil. Gick hur bra som helst för mig! Dags att skaffa körkort kanske? Men iaf. Riktigt jävla bra helg och jag är så himla glad. Allt känns perfekt nu! Såhär kan det gärna få fortsätta!