Aug. 07, 2013

Hej alla sötnosar!
Mer än halva jobbveckan är avklarat. Vi har varit rätt underbemannade och det har varit rätt stressigt. Kvavt i luften också. Borde gått ner 20 kg så mycket som jag har svettats. Men hur stressigt det än är så kan jag inte tänka mig ett bättre jobb!

I måndags käkade vi middag på blekholmen hela familjen, sen kom även stolle och joina. Efter det blev det en trip till Harry b James. Tänkte att jag skulle ta sista tåget hem eftersom jag skulle upp klockan halv 8 dagen efter och jobba. Men nej, som den rockstar jag blir varje gång jag har alkohol i blodet så blev det taxi hem klockan 3 istället. Men det ångrar jag inte! Det var en jävla rivig och rolig kväll. Pappa körde kareoke och jag och emelie buggade för fullt!

Just nu ligger jag och vilar lite i sängen innan det är dags för god middag. Mormor och morbror Steve är här också. Trevligt värre! PUSS!