Aug. 27, 2013

Ligger i sängen och kollar på idol. Vissa människor kan ju lika gärna springa in i en stolpe eller gräva ner huvudet under jorden. Jag väntar på min käre pojkvän som jag ska få sovsällskap av. Mysigt värre! Imorgon vill jag shoppa. Åh! Snygga blusar, byxor, nytt smink. Mycket jag vill köpa!

Har även legat och tänkt på att det är dags att bli nyttig nu. En gång för alla. Har haft mina nyttiga perioder, som har funkar hur bra som helst, men aldrig hållt i sig. Mitt gymkort har gått ut nu. Betalat nästan 5000kr under 1 år och jag har Gymmat ungefär 15 gånger. Pinsamt.. Haha! Har även en crosstrainer stående i mitt rum som jag har haft ett tag nu. Den gråter nästan efter att vilja bli använd! Så det är väl tanken. Börja smått med att använda den 30 minuter per dag. Sen öka lite. Ändra kosten lite också. Ja. Dags att rycka upp mig själv nu! För nu är det fan dags. Herrejösses. Avslutar detta med att säga att jag älskar min, familj, vänner och pojkvän. Det kan man aldrig säga för många gånger. PUSS!