Helgen

Hej alla sötnosar!
Ligger i sängen redo att sova. Men självklart ska jag bjuda på en söndagsupdate före det.

I fredags efter jobbet åkte jag hem till tessis morfar. Efter en stund kom mackan också sen åkte vi till Viksjö centrum och handlade mat. Markus stod för hela kalaset inklusive matlagningen. Pestopasta med kyckling, tomat och fetaost. Tummen upp killen! Va där ett tag. Sen kom tove också. Efter det blev det bowling. Kan ni gissa vart vi drog efter det?.... Haha rätt. Pg! Kände att det var bra för mig efter det så då åkte jag hem till min älskling och sov. I lördags tog vi det lugnt, filmmys hemma hos mig.

Idag cruisa vi runt i stan, jag tessi och Krister. Hade planer på Skansen men det var alldeles för mycke folk och ingenstans att parkera. Så vi åkte tillbaka till Kallhäll, hämtade upp Ogge, köpte med oss jordgubbar och åkte till ängsjö och spelade fotboll. Grym dag.

Ser fram emot jobbveckan måste jag säga. Jag saknar mina älskade ungar! PUSS!