Lite för mycket funderingar och lite för mycket text

Så skönt att ha den här bloggen. Det har blivit som en lättnad att kunna skriva av sig lite då och då. Jag känner mig rätt dålig. Gör dåliga beslut och är inte den bästa variationen av mig själv. Jag har inte varit det den senaste tiden iallafall. Och det ska jag förändra på. Det är dags nu. På riktigt. Ska ta bättre hand om mig själv. Det funkar inte att kröka som en maniac som man gjorde när man var 15 år längre. Jag mådde så sjukt pissigt i söndags. Ångest och en baksmälla från helvetet. Är det värt det? Att supa skallen i bitar varje helg. Nej. Jag ska köra en vit månad. Jag ska ta hand om mig själv. För jag har alla förutsättningar för mig själv här i livet. Världens bästa familj, utan tvekan den snällaste pojkvännen i världen och dem finaste vännerna. Mitt drömjobb. Ja. Allt! Dags att ta vara på det på bästa möjliga sätt.

 

Från det ena till det andra. Ligger och kollar idol just nu. Skönt att bara ta det lugnt. Imorgon öppnar jag, vilket betyder att jag slutar halv 14.30. Tummen upp!

 

Tack alla fina människor som finns i mitt liv. Och tack "alla" fina läsare som fortfarande klickar in här trots mina ibland lite för ärliga och knasiga inlägg. Love you all! ❤