all i want

Min fina morbror. Är det verkligen sant att du är borta? Att du inte kommer tillbaka? Jag har otroligt svårt att inse det. Jag kommer nog aldrig riktigt förstå.

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Första julen utan dig. Det kommer inte bli samma sak. Inte alls. Vi firar inte hemma hos oss i år. Utan hos Johan och Caroline. Det skulle bli för tufft att vara hemma. Tomt. En jul utan dig är ingen riktig jul. Min högsta önskan någonsin är att du var här hos oss. Ditt sätt att sprida glädje och skratt, det finns ingen som du.

Tack för allt. För allt du har gjort för oss under dessa år. Alla otroligt fina minnen vi har. Tack för att du kom och firade min 20 årsdag i somras fast du var så sjuk som du var. Tack för den här fina sommaren vi fick med dig. Jag är så glad att du fick sommaren. Att vi fick sommaren med dig. Herregud. Det här går verkligen inte in.
 
Jag saknar dig. Och jag älskar dig så mycket Olle.