dagen


Dagen började med födelsedagsfrukost för min älskade mor! mitt och emelies paket får hon när emelie kommer hem från kryssningen lite senare ikväll! vad det är får ni se då. hon kommer i alla fall bli överlycklig för det är något hon har önskat sig!


När man är ledig och har lite extra tid att fixa sig är det såklart man tar lite egobilder! haha


Sen for vi iväg på äventyr, jag och mamma. strosade runt på Bauhaus, ikea och rusta. sen kom pappa och hämtade oss. riktigt skönt att slippa stå och vänta på bussen i det här kalla vädret!


hämtade ut mitt paket från Lyko.se som äntligen har kommit!


köpte även med mig lite smått och gott!


vi avslutade denna underbara och hektiska dag med kinamat. självklart skippade jag riset till, och valde även loka framför cola! det här med att vara nyttig går OTROLIGT bra måste jag säga!

 


Grattis ännu en gång världens bästa mamma. så mycket som du varit med om. så mycket du fixar och donar. vad skulle jag göra utan dig? du är bäst. jag älskar dig!