Fullt upp dan före doppardan!

Heeeeej!
Jag lever. Men det är knappt.

Herregud vilken dag. Började med att jag åkte med Markus imorse och besiktade hans bil, efter det hem och göra äggröra till hela familjen, sen åkte jag till jakan med Linda Oliwia och Markus, efter ett tag blev jag upphämtad därifrån av Karin, åkte med henne till kista och julklappsshoppade, kom hem, hann vara hemma 30 min innan det var dags för mig och pappa att åka iväg till jakan (igen), sen hem, fixa i tvättstugan, sen iväg IGEN för att leta efter julgransbelysning, fick med mig 2 julklappar till, (elise är otroligt snäll i år), sen handla hem mat från donken (jag tog sallad såklart), äntligen hem, slå in dom sista julklapparna och klä julgranen och nu ligger jag och kollar paradise hotel.

Haha! Herregud. Ni förstår att min dag har varit rätt hektisk va? Därför jag inte har uppdaterat något! Och imorgon är det julafton, helt sjukt...

Vi hörs senare! PUSS!