Fullt upp

Hej folket!
Ligger i vårat nyrenoverade badrum i vårat älskade badkar (som vi tack och lov behöll) och bara njuter. Musik i öronen, värme och spotlights i taket på dimmereffekt. Tror ni jag har det mysigt?

Idag har jag fixat och trixat. Umgåtts med min något knasiga syster. Har lärt mig att silvertejp för att dölja dubbelhakan tydligen är någon ny "trend". Fortsätter nog hellre med min diet. Haha!

Har även kollat gårdagens paradise hotel och kommit ikapp på julkalendern. Haha den är så bra!

Låg och kollade igenom massa gamla blogginlägg också. Ett bra tag. Lätt att fastna. Herregud. Vilken liten fjortis jag var en gång i tiden. MEN vilka tider! Har varit med om så mycket och har så många roliga minnen att se tillbaka på!

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt bad sen hoppa ner i sängen. PUSS!