im alive!

sorry för kass update!
igår hade jag fullt upp kan man verkligen säga. fixa naglarna hos karin, 4 timmar senare var dom klara. hann in på bolaget en snabbis. drog hem till hanna för mini julafton med brudsen. därefter hem, fixa mig o dra till banken med mamma. och sen fortsatte jag vidare till pg. därefter blev det efterfest till klockan 6 på morgonen. haha, ja ni kanske förtår varför jag inte hann uppdatera.
 
idag då. jag vaknade. lagom sliten eftersom jag sovit 3-4 timmar. käka frukost. dra och hämta mina hörlurar på posten. det var inte de biligaste så förväntningarna var höga. och jag kan säga att dem överträffade mina förväntningar. vilket jävla bra ljud och SATAN va snygga dom är! jag är kär! efter det åkte vi hela familjen till mormor för att äta lite god mat och umgås! sen tog jag bussen mot kista. men det blev ändrade planer så jag hoppade av i akalla, blev upphämtad av krister.vi åkte på en grymt lång roadtrip. lyssna på musik och snacka. trevlans! vi stannade även till på net on net. fick med mig ett trådlöst tangentbord med mus till! sen blev jag släppt hemma. har kollat film med mamma och pappa. blev This is the end (igen). haha, fyfan vilken grym rulle. jaaa, o nu har jag bara städat rummet ooch fixat med tangentbordet och musen lite.
 
är ,er än redo att sova nu kan jag säga er. så vi hörs mer imorgon! PUSS!

Kategori: