Måndag - check!

Måndag avklarad. Och imorgon öppnar jag och slutar halv 3. Sen är det bara den här veckan sen är jag ledig i 17 dagar. Känns hur bra som helst! :) behöver lite ledighet känner jag. Hade gärna åkt utomlands. Men man vill ju inte missa julafton och nyårsafton här hemma heller. Så jag sparar nog den resan till någon annan gång!

Provade min första nutrilett choklad shake idag. Kan bara säga att det är det absolut VÄRSTA jag har smakat i hela mitt liv. Nej. Jag fortsätter som innan. Ägg eller kvarg till frukost och ingen pasta. Endast vatten och inge onyttigheter. Uppskattar mat så mycket bättre efter denna vidriga upplevelse!
Sorry om det är någon där ute som håller på med dessa drycker. Keep up the good work!

Nu kollar jag julkalendern med mamma och pappa! Hörs senare! PUSS!