I have sacrificed and I burned. Oh, you gotta live before you learn

det senaste halvåret har jag varit starkare än någonsin. jag har varit fri. gjort exakt vad jag vill. men framförallt har jag varit glad. jag har varit lycklig. ett tag trodde jag att jag aldrig skulle få känna den känslan igen. i två år satt jag fast. jag trodde jag hade hittat det jag sökte. jag trodde det var rätt. men aldrig har jag haft så fel. aldrig har jag ljugit så mycket för mig själv. för min familj eller för mina vänner. jag tappade bort mig själv. något som jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle göra.
 
men enda sedan dagen jag tog mig ur det. var dagen jag blev fri. dagen jag förstod hur stark jag är. sedan den dagen har jag haft ett leende på läpparna varje dag! förut kändes det som att jag inte gjorde något annat än att gråta. nu har jag nästan glömt hur tårar smakar. och jag måste säga att jag är otroligt stolt över mig själv. att jag lyckades ta mig från botten till toppen. när jag hade glömt hur fint och värdefullt livet faktiskt är, så hittade jag tillbaka till mig själv, till lyckan. och jag har lärt känna mig själv bättre än någonsin. från och med nu kommer jag aldrig tvivla på hur stark jag faktiskt är. och med ett leende på läpparna kan jag äntligen säga att jag är starkare och lyckligare än någonsin!
 
Kategori:
1 Madde:

skriven

<3