Im alive!

Hej alla sötnosar!
I lördags blev det bowlinghallen igen med Tessi och ogge. Blev några öl. Sen bowla vi och efter det drog vi till mp. Farligt när man hamnar vid ett vipbord med människor som köper in öl och skumpa! Vaknade i tessis soffa med jackan på. Haha. På söndagen var vi hemma hos Tessi och tog det lugnt. Chips, film, vatten i mängder. Riktigt bakishäng!
Och imorse var jag på jobbcenter. Förjävligt att va tillbaka där men vad ska man göra. Hoppas på att få ett jobb inom kort, som jag verkligen trivs med! Efter det åkte jag till mamma och pappas jobb och hälsa på. Så har varit där ett tag. Nu är jag påväg hem. Ska sova ett tag eftersom jag hade grova sov svårigheter. Drömde riktigt jobbiga drömmar som kändes overkligt verkliga. Kan avsluta inlägget med att säga att jag älskar mina vänner sjukt mycket! Vet inte var jag hade gjort utan dom!