Bakishäng hela dagen

Det blev en pg runda igår iallafall! Det har man ju alltid tid för. Haha! Vi var ett gäng, blandannat Linda som jag inte har träffat på jätte länge. Så det va kul! Efter det drog vi till villan. Och sen blev det mp. En riktigt galen kväll. Slutade på donken och fyllekäkade med älsklingen. Sen drog vi hem till mig och sov. Idag har vi bara tagit det lugnt heeela dagen. Sista dagen på semestern så det behövdes verkligen! Imorgon är det back to reality igen.

Soliga dagar får vi hoppas på. Jag ska försöka hitta på så mycket som möjligt efter jobbet och under helgerna. Ta vara på den sommaren som är kvar. Förra sommaren jobbade jag ju i en butik i gamla stan. Fre-mån. Måste säga att jag är OTROLIGT glad att jag är ledig varje helg.

Nu ska jag lägga mig i ett bad och låta tankarna flyga runt. Känns som en sån kväll. PUSS!