Jul. 06, 2013

Godmorgon alla sötnosar!
Jobbat hela veckan. Har gått hur bra/fort som helst. Tiden går fort när man har kul! I onsdags mötte jag upp min syster i jakan efter jobbet och käkade och tog en öl på pergola. Sen drog vi vidare till sumpan och mötte upp våra två kusiner Jonas och Johan. Jonas bor i Vänersborg så vi ses väldigt sällan. Så det var jätte trevligt! Vi satt på en uteservering och pratade i flera timmar. Sen åkte vi hem. I torsdags efter jobbet umgicks jag emelie och Krister hemma hos oss. Mamma pappa och Edvin drog till landet på torsdagsmorgon. Så vi har lägenheten för oss själva. Tills nästa måndag :) både skönt och inte skönt! Vi satt iaf på ballen och spela kort innan det var dags att sussa.

Och nu ligger jag i sängen med min älskade sovande pojkvän. Igår efter jobbet åkte jag hem en snabbis och vila lite och piffa upp mig litegrann. Efter det åkte jag tillbaka till jakan och mötte upp min käre syster. Det blev en öl på pg sen kom älskling och hämta oss. Emelie köpte med sig sushi och jag och Krister körde på donken. Haha enkelt och gott! Sen satt vi och käka på ballen och lyssna på musik. Drack öl och spela kort. Det ena ledde till det andra och vi slutade på Olearys i kista! Två timmar bowling blev det och taxi både dit och hem. Inte så kul att kolla kontot idag. Ähhhh.. Jag klarar mig! Haha! En riktigt trevlig kväll var det iaf. Och idag är det 20 års firande för tessi och Linda med alla dom bästa! Härligt härligt!