Jul. 23, 2013

Hej alla sötnosar!
Haha så kul att kolla kamera albumet. Så sjukt mycket bilder på mat från senare tiden. Men det är väl antagligen för att det är sommar och man för mestadels äter otroligt gott. Senaste dagarna har iaf bestått av, god mat (såklart), lite häng på ängsjö, pg, myskväll, och en avslutningsmiddag med tjejerna hemma hos tessi. Hon ska nämligen flytta ut nu i veckan. Blandade känslor kring det. Dels kommer jag inte ha min bästavän som granne längre, och sen så finns det så sjukt många minnen därifrån. Vi satt alla tjejor och gick igenom allt sjukt som har hänt där. Mycket man varit med om. Men vi börjar bli vuxna nu. Vi går vidare. Men minnerna kommer sitta kvar hela livet. Vilka sjuka historier jag kommer kunna berätta för mina barn när jag är äldre (och dom är tillräckligt gamla).
Har btw internet shoppat för över 1000kr bara sen igårkväll. Och det har inte ens varit kläder, utan små prylar såsom iPhone skal, smink, hårgrejer, fästbara nitar och mycket mycket mer. Jag får bara inte nog. Allt är så billigt, men det blir ju inte så billigt i slutändan när man ska klicka hem varenda jävla grej. Så nu får det faktiskt vara nog. På ett tag....

Nej nu är det dags att sussa! Imorgon blir det tvättstugan och packning för eventuell tripp till Dalarna. PUSS!

 
 
så va det dedär med mat ja.. Haha!