Förlåt

Nu är jag så sjukt trött på mig själv. Vet inte varför jag skriver ut det här egentligen. Men det är väl lite för min egen skull kanske. Jag orkar nog inte gå runt och bära på det själv.

Jag har problem. Jag vet på riktigt inte vad jag ska göra. Jag tror att det försvinner och blir bättre men sen är man på ruta 1 igen. Det har varit så många gånger nu. Så många människor jag har sårat genom mitt beteende. Jag är inte mig själv. Och vill inte bli den personen. Ändå så slutar jag som den, förr eller senare. Jag orkar inte mer. Jag skäms. Det får vara nog nu. Klarar jag det här själv? Behöver jag hjälp? Helt ärligt så har jag ingen jävla aning.

Vill avsluta detta med att tacka mina vänner som har stått ut med mig i alla dessa år. Som alltid har hjälpt mig och sett till så att ingenting har hänt. Speciellt tack till Tessi och Hanna. Utan er så tror jag helt ärligt inte att jag hade varit här idag. Förlåt för allt ni har fått stått ut med. Jag älskar er!

1 Anonym:

skriven

Du behöver inte klara någonting själv. vi hjälper dig!<3

2 syster

skriven

Du behöver inte klara någonting själv. vi hjälper dig!<3