Funderingar

Undra hur saker och ting hade sett ut om jag tex hade bott någon annanstans än i lilla Kallhäll. Vilka hade jag umgåtts med då? Hur hade jag varit som människa? Om jag hade varit jätte duktig i skolan och kommit in på frisörlinjen som jag ville från början. Saker hade kunnat se så otroligt annorlunda ut. Och jag undrar om vissa saker kanske hade påverkat mig positivt och gjort mig till en bättre människa. Samtidigt som jag är den jag är, och aldrig skulle vilja ändra på det. Jag är som alla andra, inte perfekt. För ingen är perfekt. Jag har mina nackdelar. Ibland pratar jag kanske liiiite för mycket, ibland dricker jag kanske liiiite för mycket och ibland säger jag kanske liiiiite för dumma saker som jag senare får ångra. But thats who i am. Folk älskar mig för den jag är. Och dom som inte gillar mig eller förstår mig för den jag är, fine, din förlust. Jag säger bara att även fast saker kanske inte alltid har gått jätte bra för mig här i livet så har det gjort mig till den jag är. Och jag kommer utnyttja mina starka egenskaper jag har fått genom åren och använda dom till att göra nytta i framtiden. Det är så mycket jag vill. Och så mycket jag ska lyckas med.. Kommer lyckas med!