Hej och hallå!

Hej alla sötnosar!
Förlåt för dålig update under helgen. Har inte haft tillräckligt bra mottagning för att blogga. Men tro inte att jag har glömt er. Nej då, icke sa Nicke! Har nämligen filmat småklipp under hela helgen som jag sen ska klippa ihop till en video! Så den lägger jag upp här i bloggen ikväll. Och för er som inte har Videofy me appen och inte kan kolla på videos från mobilen, ni kan gå in på en data och kolla därifrån :)

Nu sitter vi iaf i bilen påväg hem. Skönt! Lack bara att jag troligen missar Self Deception på pg ikväll.. :'( kommer inte hem förns 22 tiden sen ska man fixa sig och hålla på. Nej. Fan. Aja. Det kommer fler tillfällen (hoppas jag!). Har iallafall haft en mega mysig helg med världens bästa familj! Mycket skratt och lycka! Jag har verkligen världens bästa, roligaste och underbaraste familj. Loveu!