Japp. Den här gången tycker jag faktiskt synd om mig själv.

Hej alla sötnosar! Denna natten har också varit förjävlig. Somnade runt halv 3 trots att jag knappt sov nånting natten innan det ELLR natten innan det. Så typiskt att det ska hända vid sååå fel tillfällen TVÅ gånger under loppet av 3 veckor. Jag är inte den som brukar tycka synd om mig själv, men den här gången gör jag fan det. Jaja. Det enda jag har gjort idag förutom att legat i soffan, kollar tv och knaprar Ipren är att jag har lagat frasvåfflor med egengjord hallonsylt. Synd bara att jag inte känner någon som helst smak pga min förkylning. Hahah.... Jag orkar inte! Ingenting går som jag vill just nu. Men men. Hoppas verkligen att morgondagen blir som jag hoppas på. Att jag blir frisk och får träffa finisen. Att solen lyser och himlen är blå. Yupp. Bara hålla tummarna!