Mitt allt

Min syster, soulie och bästavän. B1 och B2! Det är helt sjukt hur man kan vara såhär nära en annan människa. Våran relation är och har alltid varit så otroligt stark. Du har hjälpt mig igenom så otroligt mycket här i livet. Och det är jag dig evigt tacksam för. Skratt och gråt. Tårar och blod. Vi har klarat oss igenom allt tillsammans. Hand i hand. Det är så sjukt hur man kan känna en sådan kärlek till en annan människa. Jag skulle inte klara mig utan dig. Du är min andra halva. Min själsfrände.

Sen vi var ungefär 7 år har vi varit vänner. Och under alla dessa år har vi samlat på oss fler minnen än jag har med någon annan. Öland, Dalarna, Västervik, skara, alla fotbollscuper. Alla sjuka minnen vi har från när vi var unga och trotsiga snorungar. Förhållanden vi har haft som har gått i kras. Alltid har vi funnits bredvid varandra och stöttat. Vi har gått igenom eld och vatten tillsammans. Och står nu starkare än någonsin. En sak jag aldrig kommer tvivla på, du kommer vara min bästavän tills dagen jag dör. Jag älskar dig!