Senaste dagarna

Godmorgon sötnosar!
I torsdags jobbade jag. Fick vara vikarie på ulvsätta, min gamla skola! Gick huuuur bra som helst. Sen hämtade jag och Messi hem min crosstrainer. Efter lite om och men så fick vi äntligen in den i bilen och nu står den så fint i mitt rum! Efter det käka jag middag sen drog vi allihopa hem till Hanna eftersom hon kom hem från Thailand! Brun och fin! Min älsklingstjej! Och ja, i fredags (igår) så fick jag vara vikarie igen. Så jag jobbade och efter det gick jag hem. Käkade god middag med familjen sen kom min älskade syster hem. sen kom Krister förbi, min käre kusin Hjalle och även mamma och hennes kompis Åsa. Så vi satt och drack lite, snackade om allt möjligt, dansade. Ja, u name it! Och idag ska jag och Krister (när han nu har lust att gå upp ur min säng.... Haha) på en liten mini roadtrip någonstans. Hitta på nått. Och ikväll ska jag hem till Hanna, där vi ska träffas allihopa. Dricka lite, umgås och ha kul! Yupp. Nu ska jag ta ett litet bad! PUSS

1 syster:

skriven

jaha, så jag var inte med igår??

Svar: Såg det igår. Skulle ändra men glömde spara!
Elise Rosén