May. 04, 2013

Sorry peeps! Fullt upp. Hade hur kul som helst på Valborg! Blev förfest hos Tessi sen mp. Vilket jävla drag. I like! Sen jobb som vanligt. Igår slutade jag tidigt så jag och krister åkte iväg och handla lite. Satt och snacka på ballen med en varsin öl. Precis som en fredag ska vara! Sen drog jag hem till jullan och hade det hur trevligt som helst med alla tjejor. God middag bestående av kött, potatisgratäng, sallad och bea. Sen satt vi och prata om allt mellan himmel och jord. Efter de så drog jag vidare till jakan och mötte upp Krister. Blev pg sen villan en snabbis sen tog vi taxi hem och sov hos mig. Idag har vi bara tagit det lugnt. Nu ligger jag i badet. Ska fixa mig lite sen kommer Krister och fiskar upp mig så ska vi hitta på nått mysigt i det fina vädret. Och senare blir det troligtvis grillning med alla mina homeboys. Underbart!