May. 10, 2013

Höhöhö. Trött på att starta inlägget med "sorry". Så de fick la bli sådär istället! Det mesta jag skriver om nu förtiden är party party, öl, öl, bowling. Haha! Så jävla lame. Har inte så mycket att skriva men vill endå inte lägga ner bloggen helt. Den har liksom alltid funnits där. Så ja. Igår var jag iaf på studentskiva. (Party party) haha.. Stellisens skiva. Hade hur kul som helst! Innan det på dagen så var jag och Krister hos Emelie i deras mega stora najsiga hus med deras mega stora najsiga baksida. Jag Krister Emelie Moa andre och Anton. Vi spelade Kubb. Tjejerna mot killarna. Vi vann, säger vi. Sen drog andre och Anton och vi andra satt och snacka, spelade kort och lyssna på musik. En riktigt härlig dag måste jag säga, sen blev det ett riktigt bra avslut på dagen också. Fan. Jag har tänkt efter lite. Mina senaste helger har varit helt awesome. Ni vet sådär riktigt jävla bra! Haha Fan va jag svär.. Men jaja. Idag blir det grillning med brudsen. Livet är bra härligt!