May. 18, 2013

Heeeeej alla sötnosar!
Satan i gaaaatan vad trött jag är! Kollar melodifestivalen med la familia. Irland, Armenien och Norge är favoriterna hittills! Men jag hejar på Sverige såklart. Dom har nog större chans än vad jag trodde.

Tidigare idag kollade vi Sverige - Finland. GOOOO SVERIGE! VMGULD NÄSTA! Så jävla stolt svensk!
Igår blev det en hemmakväll med öl, snack och musik. Jag mamma pappa Emelie och Krister. Hur trevligt som helst. Blev riktigt trött tillslut. Somnade på bordet. Haha! Sköööönt att gå och sova när man har jobbat hela veckan. Ikväll valde jag att inte dra ut utan bara ta det lugnt. Så jävla skönt att vakna imorgon och inte vara ett dugg bakis! Ååååh längtar! Hihi. Annars då. Hmm, jag älskar mitt jobb. Alltså verkligen ÄLSKAR! Har blivit lite röd i ansiktet och jag längtar sjukt mycket tills lönen kommer. Ja, inte mycke mer att skriva! Ha en fortsatt trevlig kväll, puss på er!